torsdag 22 oktober 2009

Vademecumets dag,22/10 2009
Kan inte glömma Leif"Leif"Fernqvist`s solo i Basielåten Li`l Darling! Om jag försöker förmedla känslorna hans solo väckte , kan jag bara säga att det kändes som att daska svamp!!! Vad är nu daska svamp? Ja, inte vet jag,men så kändes det! Vår fantombokare Alti Allonen ligger aldrig på latsidan! Hans framförhållning gällande bandets väl o ve (well and timber minus d) har gjort att A.A. kan ägna sig åt den sport han nyligen uppfunnit! Sporten går ut på att man under det att man rider på en häst skall rengöra så många tallrikar,knivar o gafflar som möjligt. Herr Allonen kallar sig under utförande av sporten för Diskjockey! Torsdag!!!! Redo att emottaga veckans rectumleverans från bandets amatörtapetsör och allra första förstatrumpetör Mats"itsy bitsy teene weene yellow polka dot bikini "Siggstedt!

2 kommentarer:

  1. Strålande kåseri...svampdaskeri.. inte illa .. apa häst å går-illa. Tyvärr kommer nog inte amatörtapetsörn till dagens övningar då han skall åtnjuta sin bemärkelsedag inlagd i lera, välling och mörtfjäll. ( i badkaret naturligtvis)

    SvaraRadera
  2. P.g.a en smärre rektumleverans som precis ankommit från Analusien så kan jag ej infinna mig på aftonens sammanträde för halta, lytta och harbenta.

    SvaraRadera